Hoi leukerds hier op deze site. Mijn naam is Loes, ik ben werkzaam als consulent, heb een leuke vriendenkring. Maar ik moet toegeven dat ik mij soms wel een beetje eenzaam voel. En hoop via deze weg die eenzaamheid weg te krijgen met een leuke man die graag fijne dingen doet. Een lieve leuke man die graag geniet van het leven.
Maak contact met haar