Na lang zeuren en aandringen van een paar vriendinnen, heb ik dan toch deze stap gezet. Ns kijken wie ik hier tegen kom, kan geen kwaad denk ik. Vrienden heb je nooit genoeg, echte vrienden dan wel te verstaan. En vind ik hier de liefde van mijn leven, sta ik daar zeker helemaal voor open. Ben graag actief bezig, stilzitten is niet zo aan mij besteed :) Een man die bij me past op alle vlakken. Heb niet één of ander type waarvoor ik in zwijm val, het moet gewoon goed klikken tussen
Maak contact met haar