Ietswat gezet, maar daarom niet minder lekker toch? Dat hoop ik in ieder geval. Ik houdt van het leven en ben niet persee op zoek naar een vaste relatie, maar eerder wat spanning, MAAR wat niet is kan altijd komen mits beide het willen Je moet spontaan, spannend en vrolijk zijn. In zijn voor een grapje, en het leuk vinden om de spanning op te zoeken ook buitenshuis. Zeker met dit weer. Verder hoop ik op iemand die voor veel in is
Maak contact met haar