ik een dame van de wereld, heb dus veel gereisd en heb een paar internationale banen gehad. Nu doe ik het iets rustiger aan en blijf ook gewoon in eigen land als het om werken gaat. Nu zou het weer eens leuk zijn een nette man om te ontmoeten, die weet wat een goede vriendschap en relatie inhoudt. Je weet hoe je met een dame als ik moet omgaan, je houdt niet van oppervlakkige gesprekken maar houdt er meer van om met een lekker wijntje in de hand een wat dieper gesprek te voeren waarin we ook hee
Maak contact met haar