ik zit sinds kort op een nieuwe MBO omdat ik verhuisd ben, echt een klote school. Blij als ik er vanaf ben. spijbel ook echt vet veel omdat ik die sukkels op school haat! Mijn ouders zijn net een half jaar gescheiden en nu woon ik bij mn irritante moeder. dus probeer echt zo vaak niet thuis te zijn. Gewoon lekker hangen met mn beste vriendinnen die zoveel mogelijk langskomen. Jongens? Alsjeblieft :P Ok, heb er niet zoveel ervaring mee, ken ze alleen als stomme macho's, maar dat zijn al die gast
Maak contact met haar