De feestbeest is terug in Nederland haha! Na enkele jaartjes in Salou te hebben gewoont ben ik weer terug in het koude kikkerlandje. Helaas laat ik wel wat vrienden achter, dus leek mij een goed plan hier nieuwe te gaan maken. Ik ben een gezellige vrouw die wel van een fuifje houdt hoor ;) Hou jij er ook van?? dan ben jij op het goede adres natuurlijk een gezellige vent met wie ik heerlijk kan feesten zoals bij de carnavals! maar alsjeblieft geen drank orgel! Geniet maar drink met mate zeg ik al
Maak contact met haar